Świąteczna granola

Świąteczna granola – doskonała na stabilizacji lub diecie wysokoenergetycznej. Możesz przygotować porcję na cały tydzień, a potem tylko dodawać jogurt naturalny lub kokosowy.

Składniki na 2 słoiki 0,5L 🙂
  • 2 garście płatków owsianych
  • garść rodzynek,
  • morele suszone 7 szt.,
  • garść orzechów włoskich posiekanych,
  • garść orzechów laskowych,
  • 2 łyżki miodu,
  • przyprawa do piernika 2 łyżki gotowej ( polecam np. firmy KOTANYI) lub domowej
Piekarnik nagrzać do 180 stopni. Blaszkę do pieczenia wyłożyć papierem do pieczenia. Wysypać na nią orzechy i płatki, dodać posiekane orzechy, miód i przyprawę do piernika. Całość wymieszać rączkami lub łyżką ;). Wstawić do piekarnika na 20 minut. Po tym czasie wyjąć blaszkę i dodać suszone owoce, wymieszać i pozostawić do wystygnięcia. Po ostudzeniu przełożyć do słoiczka.
Smacznego!
Dietetyk Barbara Klawe
Barbara Klawe

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *