Leczo z ciecierzycą

Pyszne, rozgrzewające, warzywne leczo z dodatkiem ciecierzycy. Dobierz do niego dowolny dodatek węglowodanowy – kaszę gryczaną, ryż brązowy czy chociaż pieczywo razowe, by uzupełnić aminokwasy z cieciorki.

Składniki:

  • bakłażan
  • mała cukinia
  • 1 puszka ciecierzycy konserwowej
  • papryka
  • cebula
  • olej rzepakowy 1 łyżka
  • pomidory z puszki
  • papryka słodka, ostra, kminek rzymski, sól, pieprz

Przygotowanie:

Cukinię, bakłażana, paprykę i cebulkę pokroić w kostkę. Pomidory z puszki przełożyć do miseczki i zblendować. Na patelni rozgrzać olej i podsmażyć pokrojoną cebulkę i przeciśnięty przez praskę czosnek. Dodać cukinię, bakłażana i paprykę i jeszcze chwilę poddusić. Zalać wszystko zblendowanymi pomidorami. Ciecierzycę wysypać na sitko (wodę z ciecierzycy możesz odlać i wykorzystać do wegańskiego majonezu) i przepłukać kilka razy. Następnie dodać do reszty składników. Leczo doprawić do smaku.

Smacznego!

Jeśli potrzebujesz indywidualnej diety – zapraszam do kontaktu :).

Barbara Klawe

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *